fredag 31 oktober 2014

Det bästa för Lena i Gävle ...

Lånad bild från Pärnus turistsida.

Hej på er därnere i Södern, här i Gävle har vi haft en härlig höstdag idag,
några minusgrader med sol.

Det har hänt mig så många fina upplevelser under hösten, tio dagars sparesa till Pärnu, helt fantastiskt (det var en kombinerad golf, - och sparesa, så maken var också nöjd). Jag spelar inte golf, så jag fick ägna mig åt andra aktiviteter, så härligt med lite utflykter runt om i Pärnu.

Väl hemma därifrån åkte jag och en väninna upp till Undersåker (1 mil från Åre) till min dotters fritidshus och gick många härliga fjällturer.

Det var för trettiofem år sedan jag och min väninna började åka till fjällen en vecka varje höst.
Vi bestämde då att inga karlar och ungar fick följa med och så har det blivit, både i Dalafjällen och nu senaste åren Jämtlandsfjällen.

Det bästa av allt är mitt senaste barnbarn som var så efterlängtad, lille Sigge 6 månader, som bor nära oss i Furuvik, han är så gullig, söt och glad!

Kram till er från Lena i Gävle.




Här ligger Pärnu .., tala om att man blir sugen på att åka dit!
Titta här bara ...

Inga kommentarer: