torsdag 23 oktober 2014

Det bästa för Anne i Mantorp ...

Hej!
 
Nu måste jag bara få ligga i träbyttan med alla andra i bloggflocken. Sista tiden har det varit ganska gott om trevligheter, men jag väljer den senaste.
 
Min allra bästa vän var hos mig i helgen som var och vi gjorde det som vi tycker allra mest om, traskade runt i Farmorsskogen och plockade svampar. 
 
Alldeles lagom mycket la vi i korgarna så vi inte skulle behöva sitta och rensa hela kvällarna. Det mesta åt vi upp och det var min väninna som lagade maten båda dagarna.
Lyx att bli serverad mat i sitt eget hem. 
Väninnor är allt guld värda!
 
Kram på er alla i det gula huset/Anne i Mantorp
 
// Elisabet säger: men ååå, så roligt Anne att ha dig i byttan igen! Välkommen!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Lite skäms jag att jag inte varit så flitig med att skriva vad som varit bäst, men jag har inte bidragit med något till lotteriet på länge så det är därför. Visserligen har jag letat vinster då och då utan resultat. Jag är inte så bra på att hitta på presenter (vinster) och då står jag där i affären och velar och så slutar det med att det inte blir något.
Anne i Mantorp

Elisabet. sa...

Anne i Mantorp: jo, jag förstår hur du känner det, jag skulle kanske göra det jag också, men det är helt onödigt. Dela med dig bara! :)