söndag 24 augusti 2014

Och här är vinnarna! 



Pv får för en kort stund släppa målarpenseln, blir inropad och tilldelas rollen som NP.
Stackars Gösta ligger på sjukhus och honom önskar vi god bättring!
Kram på dig Gösta!

Annas pajer .. tack Eva från Tyresö!


Och här är vinsterna. Förstapriset är boken.



De allra mest underbara höns och en liten igelkott ..., är ett annat pris.
Dom här pytttesmå figurerna hittade Eva från Tyresö på loppis igår och ååå, så jag hade hoppats vinna hönsen.
Det gjorde jag  i n t e.

En lavendeltvål från Frankrike - tack friherrinnan -!

 Så vänligt och generöst av er!


Med pv:s padda går det nu på fem minuter max att posta filmen till Youtube! Underbart.


Tack också till Lena i Gävle, det är hon som står för portot.

Se där .., jag bara vidarebefordrar er glädje!

Ps. Vinsterna postas idag söndag, om ni INTE får dem .,. så hojta! Annars kanske ni tror att jag glömt att skicka dem. Ds.


8 kommentarer:

mossfolk sa...

Krya på dig Gösta!
Och grattis till vinnarna :)

Anonym sa...

Åh, tack så mycket! Precis den jag ville vinna! Tack friherrinnan som gav och PV som drog. ellem

Turtlan sa...

Grattis till vinnarna :-) Jag satt och höll tummarna för de små figurerna. Järttefina!

Vad är det för mugg PV har? Ser så fin ut på håll.

Hälsa till Gösta från mig också.

Cecilia N sa...

Grattis till vinnarna och krya på dig till Gösta.

Anna-Lena sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Pernilla sa...

Vilka ljuvliga små höns! Och så goa ni är, du och pv som har det fina lotteriet. :-)

Elisabet. sa...

Pernilla: ja, visst är dom fina! Ååå, så jag hade önskat att jag vann dem!

Elisabet. sa...

mossfolk: :)

ellem: kommer nog i morgon, tisdag.
grattis, grattis!

Turtlan: inhandlad på Ica Maxi .., jag tycker sååå mycket om den!

Cecilia, mossfolk och Turtlan: han är så sjuk, så sjuk .., Sonja har vakat hos honom natten mot idag.