fredag 13 januari 2012

På Spåret ....

Vi har halvlegat-suttit i soffan Ektorp och pv har fått flimmer (som fixade sig genom att han steg upp och hoppade och skuttade lite) och ikväll klarade vi oss tämligen bra.

Schweiz klarade jag nästan direkt, likaså Selma Lagerlöf.

pv är mästerlig när det gäller musik - där är jag t o ta l t borta -.

Hillary var lätt.

Och pv visste vad solen till största delen bestod av.

Och för övrigt tycker jag att paret i dressinen är himla sympatiska och att sångerskan var sååååå vacker!

8 kommentarer:

Rexxie sa...

Dressinen hade väl inte särskilt stor konkurrens i att verka sympatiska... :-)

Anonym sa...

Vi tyckte som ni.
Trevliga killar och vacker sångerska.
Skavlan var också bra.
Kramar till er båda.
Nu åker jag till min syster ett par dagar i Norrköping....
Eva från Tyresö till norrköping.

Tankevågor sa...

"Sångerskan" är inte det utan hon är komiker/skådespelerska. Syster till en vän till mig. Men nu har jag inte sett damen på ett tag och blev lite fundersam.....tyckte ansiktet var så stelt. Botox? Men i grunden ÄR hon vacker det är hennes systrar också.

Elisabet. sa...

Rexxie: men jag tycker att dom var sympatiska ÄVEN utan jämförelsen .., första gången var dom så nervösa ,-)

Eva: ha det så trevligt!!

Tankevågor: menar vi samma .., jag menar kvinnan som sjöng?

Tankevågor sa...

Oj! Såklart vi INTE menar samma! :-)
Jag tänkte inte ens på sångerskan!

Sorry! Jag satt bara och tänkte på de som tävlade.

Tankevågor sa...

Men Elisabet var inte N som tävlade lite STEL i ansiktet? Jag fick den känslan. Hoppas jag har fel och att hon inte förstör sitt vackra utseende med sånt.

Elisabet. sa...

Tankevågor: men jag har sett så lite av henne tidigare, så jag har liksom inget att jämföra med ,-)

Sven Teglund sa...

Jag såg Skavlan. Man får hushålla lite med tv-tittandet ....så det räcker hela helgen ;)