lördag 14 januari 2012

And the winner is ...

9 kommentarer:

Gerd sa...

Tusen tack för tröstpriset. Här ska läsas!! Hälsa Tomas att Norsjö ligger i norra Västerbotten!

gunnar i vaplan sa...

Se där ja, de hjälpte med att hålla tummarna för "FrösöEva" ;-)
Grattis till vinnarna...!

Turtlan sa...

Dä ä skillnad på knott och mygg! Helt enligt kommentaren på filmen.

Tack för ännu en underbar film som piggar upp i förkylningstillvaron.

En matta till mössen *L*. Klockrent!

Ingen Mads till Anna idag heller. Men vem vet han kanske dyker upp snart... i alla fall på film.


Fin lördag på Er!

anna of sweden sa...

Åhhh ... ett pris tillägnat mig ... det är bloggkärlek, det.

Och en lycka-till-på-intervjuerna-kommentar mitt i filmen! Så fint!

Evas blogg sa...

TJOHOOOOO!!!Jag vann!! Och vilken fin musmatta, den ska inte mössen i stugan få den ska jag ha på mitt kontor. Och tack snälla Gunnar för att du höll tummarna :) Och tack igen till er raringar som förgyller tillvaron.

-B- sa...

PV
Kan du sjekke om det står navnet mitt på noen lapp ??

Jeg vinner jo ikke----

Elisabet. sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Elisabet. sa...

till er alla: ja, äntligen blev det så Evas tur ... och tänk, två norrlänningar i en smäll!!

Följande ligger nu och skvalpar i tillbringaren:

titti haverdal
fourmum
Monica i Skellefteå
Helen "Madame Rouge"
Gunilla i Linköping
Ruta Ett - Göteborg - (Ann)
anna of sweden
Lena från Gävle
Bente fra Norge (jominsann!)
Ulrika i Kopparberg
Ica-Jessica i Västerås
Tankevågor i Sthlm
Ingela i Malå
Agnetha i Skelleftehamn
Cecilia N med det god minnet
Monica "Annas mamma"
Inga i Vännäsby
Christina Berglund i Lycksele
Bettankax
Och slutligen Biggan

Cecilia N sa...

Jaså vi är så många kvar. Men då ska jag inte ge upp än på ett tag då.

Grattis Eva! Den musmattan var fin!
(Fast trist med hyresgästerna som bara betalar med lort och hål.)