lördag 17 december 2011

Ett nästan-mitt-på-dagen-fönster från Ekerö ...


"Husse! Var ääääär du!! Kommer du inte in snart ...!"

Om jag av mina barn finge en ring med de alla dyrbaraste diamanter .., eller en Rolls Royce eller något annat superduperexklusivt, så skulle jag ändå inte bli gladare än när det genom rymden kommer ett fönster från just någon av dom tre .., ja, seglande rakt in i min dator!

Detta hände precis nu.

Här är Nelly som spanar efter husse, han som om någon vecka bara tar skuttet in i fyrtioårstillvaron.

Hon som fångade fönstret heter Anna (AP), är Oxe, lillasyster och jag just om hon inte har höger tumme upp.

3 kommentarer:

SoF sa...

Mysbild!!

Glad och skön lördag!

AP sa...

No no no! Vänster tumme upp :)

Elisabet. sa...

SoF: detsamma till dig, madame! Hoppas att du känner dig kry!

AP: ja, det borde jag ha insett .., du, om någon, är ju analytisk ,-)