lördag 17 december 2011

Charmören på jobbet ...



Måndagar och fredagar brukar chefens svärfar Sven-Åke hjälpa till i affären.

Han är helt underbar!

Jo, jag vet, jag har berättat om honom och den där rävfarmen han har bakom öronen och när han och hustrun Elvy (lika rar hon) idag kom in i affären, så tog jag fram och kameran och frågade om dom kunde tänka sig ...?

Det kunde dom.

Jag tror nog att ni förstår mig, när ni har sett filmen.

På slutet tittar den alltid, alltid så rara Malin fram!!

2 kommentarer:

mossfolk sa...

Men gud vilka rara människor som ställer upp framför kameran sådär! Och jag är alltid lika imponerad över (och avundsjuk på) att du vågar fråga :)

Elisabet. sa...

mossfolk: nu var det ju så här att jag mer eller mindre beordrade honom att surra ,-)))

Och det, kan jag lova dig, var inga större problem!