onsdag 14 december 2011

And the winner is ...



Ja, nu blir det dragning igen på lördag och sen kör jag varvet runt, tills alla har fått ett litet pris.

Vänligen notera hur herr noga herr Notarius Publicus är vid varje "rafsning" i skålen .., då åker glasögonen av - det hjälper tydligen inte att bara blunda - ....

Senare: tröstprisvinnarens adress, den har jag, så det är okej .. men du som vann förstapriset .., "hojt!hojt!", din adress och ditt namn har jag inte, så du får gärna höra av dig!
Mejla mig bara på bisse151@gmail.com ., så skickar jag paketet.

23 kommentarer:

gunnar i vaplan sa...

Grattis till er alla...!
Så småningom blir det väl min tur också - kanske ;-)
Lika trevligt o spännande varje dragning...

Ulrika sa...

Och jag skrattar högt här. Åååå ni är för härliga!!

Fast den dära notarius publicus är lite oförskämd tycker jag. ;-D

Elisabet. sa...

gunnar: alla kommer att få ett pris .., vi kör på tills det är tomt i bingen ,-)

ulrika: ja, visst var han oförskämd! Det blir lugg i örat när han kommer hem!

Monica i Lysekil sa...

Tack för all värme och uppmuntran som ni sprider i vardagen!!

Monica i Lysekil sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
mossfolk sa...

Haha! I love you! (båda två) Helt underbart och oh så stiligt i den (gamla) kostymen ;D

Grattis också till Turtlan och bloggtant!

Mian sa...

Jädrans så elegant han är!
De matchar varandra, pv och Harry, i svartvitt.
Det blev fluga alltså, precis som jag önskade - stiligt.

Rogarden sa...

Jag bara håller med i alla kommentarer. Ni sprider otrolig glädje ni två!
Jag ler och ler och kostymen sitter ju som gjuten på denne fantastiske man.

Jessica sa...

Haha, härligt!! :)

Nu är bara för goa!

mossfolk sa...

Hrm, sambon sitter fortfarande, över en timme efter att han sett filmen, och flinar åt pv:s kommentar "det står bloggtant, men det är ni ju allihop".

cruella sa...

Är han alltid så uppklädd när han drar vinnare? Fint som snus!

Gerd sa...

Äntligen har min kommentar uppmärksammats. Heder åt en så stilig karl! PS! Jag är nog den enda som inte är en bloggtant, bara tant.

Turtlan sa...

Kära fôlk, Ni gör ju mig tårögd!

Stort tack många gånger om!

PV fick till "Karlsta´" bra när han drog min lott. Det kanske finns en liten värmlänning i honom....?

Så stilig han är där i fluga och allt.

Jo då, fotografen ska få mycket heder hon också även om jag inte ser henne på bild.

Varmt tack igen!

bettankax sa...

Sååå snyggt!! PV bär verkligen upp kostymen:)
Du själv är en fantastiskt duktig regissör. Återigen, tack för den underbara tomtefilmen:)

ab sa...

PV är verkligen stilig!

Monet sa...

Men vad kan man säga!! Helt underbart och tokroligt och så fantastiskt att ni gör det här.

Man blir verkligen så UPPMUNTRAD och jag som vet att min lapp ligger kvar där i tillbringaren vet ju att det finns chans fortfarande till underbara snäckor och sand från Halland.

Fint pv, du tar dig från gång till gång och inte tar man åt sig för att man är en bloggtant inte.:-)

Evas blogg sa...

Jag blir käääääär, ni är för underbara. Och vilken stilit karl!! Lika spännande varje gång är det. Nä inte bryr jag mig om att han kallar mig bloggtant, det är ju det jag är :)

Elisabet. sa...

Till er alla: ni är ju för rara! Och tänk, sån tur för oss (som har så himla kul med detta .., ja, pv är väl mer eller mindre dit-tvingad men jag tror nog att han tycker om det ..) att ni är med på banan!

Som sagt .., vi fortsätter tills det är tomt i bringaren ,-)

Elisabet. sa...

Ps. Cruella .. nädå. Det var första gången. Nån klagade på att han inte hade fluga ,-) Någon annan ÖNSKADE att det skulle vara fluga. Ds.

Monica sa...

Fantastiskt uppiggande detta lotteri och vilken stilig karl;-)

Ruta Ett sa...

Ni är underbara och så roligt ni verkar ha ni också.
Måste säga att pv ser så stilig ut i sin fars bröllopskostym och fluga. En äkta NP.
kramar till er båda

Elisabet. sa...

Monica och Ruta Ett: ja, visst var han fin i kostymen!! Och ja, man har väl inte roligare här i livet än man gör sig ,-)

anna of sweden sa...

♫ Bloggtanter är vi allihopa, allihopa, allihopa. Bloggtanter är vi allihopa ... ♫