torsdag 2 juni 2011

En massa extra-torsdagsfönster ...


... från Turkiet.

Där har min f.d. arbetskamrat Malin varit på semester tillsammans med sin familj.

Malin är nog den absolut mest pratglada kassörska jag vet (jo, jag vet .., ni tror mig inte, men så är det!) och hon har en värme mot kunder och arbetskamrater som är makalös.

Och aldrig någonsin har jag träffat en människa som är så omåttligt stolt över sin man, som Malin.

Aldrig!

Så här skriver hon i alla fall:

"Sänder här ett fönsterfoto från Kizilagac Turkiet.

Utsikt i fjärran från våran hotellterass....Undrar så vad det är för en byggnad?
Undrar vem som har huserat där eller vem som huserar där....verkar som det inte är något liv där alls.....
Mellan vårat hotell och denna bygnad va det liksom INGNMANSLAND.....
Men kan tänka mig att det skall byggas på denna yta. Verkar helt obebott.
Ja, vilken underbar natur.
'Bergen i bakgrunden o havet på den andra sidan...Så underbart.
Varmt, sol och långa långa bad.

Havet var vid vårat besök 25 c o i poolen 27, ja, gissa om vi njöt.

Nu är det inte så långt väck till vi ska spela fotboll i Åsa. vi ska dit den första helgen i Juli.
Kanske kan vi klämma in ett besök på väg hem igen hos er.

Kram från Malin."

1 kommentar:

missis p sa...

hahha.kul o se detta publicerat... Denna bild är insomad så eg är det pooler o annat emeöllan. O till vänster är det Medelhavet som sträcker ut sig med breda sandstränder o bryggor som tillhlr hotellet. Ja till stranden va det 100 m max. Ja gud så underbart det va!!¨kra m kram