torsdag 17 mars 2011

Dagens fönster ...



"Hej Elisabet!

Jag följer regelbundet din blogg och därmed de delar av ditt liv och leverne du så fantastiskt förmedlar. (Funderar på att stryka den här meningen, men den gör mig så himla glad, så den får faktiskt vara kvar .., hälsar Elisabet.)

Sedan är jag allt lite förälskad i Sigge Nilsson – en katt helt i min smak. (Åh, ännu bättre! tycker sigges matte.)

Här kommer två fönsterbilder från Lund tagna i början av februari.

Den första är på gamla Biskopshuset som numera ägs eller används av universitetet.
Egentligen är murverket som omramar fönstren det fina i kråksången.

Hälsningar Lundafarmor."

(Fönster nummer 2 kommer i helgen).

2 kommentarer:

Det Mörka Hotet sa...

Underbart - jag älskar dina fönsterbilder! :-)

Elisabet. sa...

DMH: haha .., jag ser att du är påverkad .., här är det underbart ,-))